به مناسبت دهه فجر برگزار شد 

مسابقات چهارجانبه فریزبی در بخش بانوان 



به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین ورزش استان هرمزگان مسابقات فریزبی بانوان شهرستان بندرعباس برگزار شد. به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همت کمیته فریزبی شهرستان بندرعباس و همچنین همکاری باشگاه کاوه یک دوره مسابقات چهارجانبه فریزبی در بخش بانوان برگزار شد.
در این رقابت ها تمامی تیم ها با قراردادن پسوند نام کاوه ادای احترام خود را به قدمت این باشگاه به جا آوردند تا این پیکارها با شرکت چهار تیم کاوه ، نخل کاوه ، درفش کاوه و عقاب کا‌وه به انجام برسد.بنا به قرعه کشی انجام شده کاوه و عقاب دیدار نخست و درفش و نخل رقابت دوم را برگزار کردند که در نتیجه کاوه با اختلاف یک گل و درفش با اقتدار، به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.
در دو دیدار فینال و رده بندی نیز کاوه درفش را از پیش  رو برداشت و قهرمان شد، همچنین در رده بندی تیم عقاب با پیروزی مقابل نخل به مقام سوم رسید.
در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان ، مسیحی رئیس دفتر فنی و نظارت اماکن ورزشی استان ، امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و خانم پورطلایی مسئول کمیته فریزبی شهرستان بندرعباس برگزار شد علاوه بر تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران این رقابت ها از محمد اهرمی موسس و پیشکسوت باشگاه کاوه تقدیر و تجلیل شد.
اسامی بازیکنان تیم های شرکت کننده به شرح ذیل است:
برای تیم کاوه محدثه زارع، ام البنین حاتمی، فاطیما جهانگیری، صبا عسکرپور و سحر طارش و برای تیم درفش کاوه حدیث ذاکری، کوثر هادیان پور، بهار اقتداری ، نرجس نجفی و هانیه کافیان برای تیم نخل کاوه مریم عمرانی ، مریم طیاری، معصومه جعفری، مهدیه اسلامی و زهرا دست پیش برای تیم عقاب کاوه معصومه زمانی ، حدیث حاجی باقی، یاسمن برخ ، سوفیا محیا پور و یلدا کاویانی بازی کردند.
   
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها